Wednesday, August 20, 2014

Esimesed päevad

5. August, Arrival Day

Meie lend Bangkoki maandus hommikupoolikul. Pidime lennujaamas natuke ootama teiste tiimide järele ja siis viidi meid bussiga hotelli.
Vikki ja Deivi otsustasid oma esimest Tai toitu nautida hotellis asuvas restoranis, kus menüüst võis leida roogasid nagu näiteks "Papaya Salad with Crap". Mina otsustasin sukelduda ehtsasse Tai toidukultuuri ja jalutada mõni minut mööda tühermaad läbivat maanteed, et leida kõige autentsem toidukoht ever. Ja leidsingi-no speak americano, nõusid pesti seisva veega kausis, laudlinadeks kleeplindiga kinnitatud vakstud. Aga teenindus oli kena, mulle toodi lähemale suur ventilaator ja koguaeg naeratati, toit oli hea. Olgu mitteeksisteerivad budistlikud jumalad tänatud, et Tais kasutatakse araabia numbreid, sest muidu oleks vist arve maksmata jäänud.
Esimesel päeval vist sparrisime Sloveenia või Leeduga ka.

6. August, Opening Ceremony

Meile näidati esimest korda Assumption University't ja me olime väga impressed. Õhtu poole toimus avamispidu, mis oli väga kena. Esinesid mehed trummidega ja Tai rahvatantsijad, ülikooli president ja hr. maakonnavanem pidasid kõne.
Tutvusime Austraalia meeskonnaga, kes vastupidiselt vähemalt minu eelarvamusele oli väga sõbralik. 
Sparrisime veel.

7. August, Day 1 of prelims

Minu hommik algas kell 6, kui Kaspar väga rahulikult, nii möödaminnes mainis, et ma võiks hakata seda ICC kaasust üle vaatama. Deivi oli haigeks jäänud. Ma andsin oma parima, et emotsioone tagasi hoida, olin ikka ääretult närvis. Õnneks ootas ees pikk bussisõit, kus sain piisavalt harjutada.
Esimesed eelvoorud toimusid Sriracha üüratu suurusega keskkoolis, kus käis üle 4000 õpilase. 

Round 1: Morocco vs Estonia
Prepped: THBT post-revolution countries should delegate trials of their former rulers and high-ranking officials to the International Criminal Court

Maroko oli meie H riik, aga kuna nad osalesid esimest korda, siis kartsime neid, sest nad võisid olla uus Svaasimaa(noh, neil ju ikkagi oli oma koduleht, FB leht, Twitter, Kickstarter, sponsorite logodega riiete e-pood, intervjuu raadios, Harvardi public speaking õpetaja jne). Õnneks nad ikkagi olid H kategoorias õigustatult. Väitlus oli üsna segane ja me oleksime selle võinud võita palju kiiremini, kui me oleks vastaseid rohkem kuulanud. Nimelt ei toetanud nende definitsioon nende argumente. Lõpuks suutsime siiski neid üsna ülekaalukalt võita.
Minu jaoks oli see üsna ebamugav väitlus, sest ma olin närvis, palav oli ja kohtunikepaneeli ees istusid umbes 40 koolivormis last, kes plaksutasid suvalistel hetkedel.
Kaotasime ühe balloti, aga ei saanud kahjuks mingit usutavat põhjendust. Tõenäoliselt turniiri kõige viletsam paneel.
2-1

Round 2: Estonia vs Australia
Impromtu: THW allow only liberal democracies host international sporting events.

Väga hea, et trennides harjutasime alla 1h-ga kaasuste preppimist, sest meile jäi minu hinnangul 40 min. Esiteks pidin ühele umbkeelsele vabatahtlikuke selgitama, et ta tooks meile väitluse alguseks Saksamaa treeneri käest meie telefonid(uskumatu, ta sai hakkama) ja siis pidime läbi käima suure koolikompleksi ühe hoone kõik 4 korrust et avastada, et meie ruum oli kõige viimane kõige viimasel korrusel(võibolla see vabatahtlik, kes telefonide järgi läks pidi meid tegelikult ruumi juhatama?) 
Õnneks olime sarnast teemat mitu korda varem väidelnud ja argumendid tulid lihtsalt. Definitsiooniga panime natuke puitu, aga see ei saanud väitluses määravaks. Meie kõigi üllatuseks ei olnud Austraalia, meie A riik üldse "nii" hea, kui arvasime. Väitlus oli pigem hea.
Saime ühe balloti. Ma tean, et see tundub biased, aga ausalt kõige parem tagasiside tuli India kohtunikult, kes hääletas meie poolt(lisaks ballotile kinkis ta meile hiljem võtmehoidjaid ja hennat). Austaalia tiim kinkis meile stereotüüpe süvendavaid koaalasid, väga kena neist.
1-2

No comments:

Post a Comment