Tuesday, August 16, 2011

1.päev - ma tean, et te olete kõik nii põnevil

Tere, armas eesti rahvas!

Mõtlesin, et kirjutan väikese nummi ja absoluutselt mitteametliku kokkuvõtte, kuidas meil siin Šotimaal läheb.

Meie reis algas kell 20:30 Tallinna lennujaamast, kus olid kohal ka fännid, kes meid kõiki innustasid, mitmeid kordi kallistasid ning palju edu soovisid. Tegelikult saladuskatte all öeldes olid need kõik küll Kiige sõbrad, aga meile meeldib mõelda, et nad olid ka Eesti koondise kõige andunum toetajaskond :)

Turvakontrollist läbi minnes kiitis turvatöötaja mu ID-kaarti, ütles, et see on nii-nii ilus. Mul on uus pääsukeste, rukkilillede, lõvide ja kontuurkaardiga ID-kaart. Alguses ma mõtlesin, et ta oli lihtsalt üks patrioot, aga mõned tunnid hiljem, kui sama seik kordus ka Suurbritannia turvakontrollis, olin hämmeldunud ja uhke oma riigi üle.

Kohale jõudes oli meil vastas Kaspar, kes hakkas kohe nalja tegema ning kõik unustasid oma reisiväsimuse. Autosõit Dundeesse läks samuti väga ruttu, Kaspar muljetas EUDC'ist ja erinevatest teistest kirjudest seiklustest, mida ta vahepeal Eestist eemal viibides oli läbi elanud. Dundees autost maha astudes ootas meid Will Jones(THE MOST AWESOME DEBATER EVERRR) koos kahe teise väitlejaga, kes Anna sõnul on samuti Oxfordist ja väga head. Will Jonesi nägemine oli mulle šokk. Ma tean, et paljud eesti väitlejad on teda kohanud, aga mina olin reaalselt rabatud, kui ta minu poole pöördus ja mulle toavõtme viskas. Täna ta küsis mu vanust ka, aga see on hoopis teine lugu. Õhtul käisime veel linnas rämpstoitu otsimas ning siis heitsimegi asemetele.

Täna registreerusime turniirile, käisime hommikust söömas ning tegime palverännakuga võrreldava reisi Tescosse. Kõik, kes ei ole kunagi Tescos käinud, siis Kiigu öeldu võtab selle tabavalt kokku "Välismaal on nii lihtne paksuks minna. Siin kõik rämpstoit nii odav!". Me ostsime palju süüa, aga üldiselt magusat, sellepärast et just magus paneb mõistuse hästi tööle. Jõudsime koju tagasi ning hakkasime kaasustele veel viimast lihvi andma. Käisime arrival dinneril ka. Aga eestlased üldiselt ei socialize'i, nii et sõprade leidmine on väga raske.

Ma loodan, et see aus naiivne lugemine pakkus teile nalja. Meil on siin tõesti väga tore :)

Tervitades Anette :)

*Rene tahab veel omalt poolt lisada, et ta ei saa šotlaste aksendist midagi aru ning et tema ja Paul võitsid teisi poisse piljardis.




3 comments:

  1. hahaha :D sa kirjutad väga hästi, Anette :D ma olen endiselt väga põnevil ja saadan teile kõige paremaid soove :)

    ReplyDelete
  2. Mina ka :) Good luck Kanada vastu!

    ReplyDelete
  3. Anette, Will Jonesi osas erilisi lootusi hellitada ei tasu ;)

    ReplyDelete