Friday, August 19, 2011

Hei.

Kuna Anna lubas mulle molli anda kui ma blogi ei panusta, siis ma annan teile siinkohal keskmise pikkusega ülevaate meie tänastest väitlustest. Enne aga mõned üldised muljed.

Šotimaa on tore. Inimesed on meie vastu ülimalt viisakad, mis on vahel awkward, kuid üldiselt tore. Ning ei, see ei tulene ainult sellest, et me oleme tähtsad külalised - tundub, et viisakus on nende kultuuris olulisemal kohal kui eestlastel.

Mis mulle veel Šoti koolide juures meeldib on nende ilusad koolivormid ja hea koolitoit. Sorri, aga riided & toit @ TIK don't even compare.

Tahaksin siinkohal veel ära mainida, et meie treenerid on olnud väga toetavad ning suur osa meie senisest edust on kindlasti nende arvel. Siinkohal ei räägi ma ainult väitlusalasest panusest, vaid ülidsemalt võõras riigis teejuhiks olemisest. Eraldi tahaksin siinkohal ära mainida Kaspari panuse - kui Anna kipub aeg-ajalt veidi ülemeelikuks muutuma, siis Kaspar on vankumatu moraalne kompass kes hoiab meid kindlal kursil. Kui me oma naljatlemise ja lõbusa olekuga liiale kipume minema, siis manitseb Kaspar meid isalikult ning veenvalt. Ma olen talle selle eest tänulik.

Nüüd aga väitlustest. Räägin üldiselt ja ei hakka siikohal teemasid lahkama.

1.) vs Türgi

Nad olid minu arust päris halvad, alustades nende argumentidest lõpetades nende maneeriga. Kui kõik publikus olevad eestlased flowsid meie väitlust, siis saali teises otsas paiknev türgi hord lõbustas ennast iga meie lause üle naermisega. Vastikud ülbikud. Hea meel, et neile kindlalt 3-0 ära tegime. Väitlus üldiselt polnud eriti hea, sest nad ei suutnud meile vastata. Ühepoolne värk, pole väga kirjutada.

2.) vs Iirimaa

See oli õige väitlus! Närv oli sees, clash toimus ja vastased olid võrdsed. Neil oli ilmselgelt väga hea stiil ja keel, aga ma olin natukene üllatunud nende contenti suhtes, mis oli üpris weak. Nende content küll paranes väitluse käigus, kuid heade loogikateni jõudsid nad alles kolmandas kõnes ning sellest võiduks ei piisanud. Küll aga piisas sellest, et võita chairi ballot, mis on in my humble opinion, arvestades selle sama kohtuniku tagasisidet, (ta rääkis nagu me oleks paremad olnud) natuke ülekohtune meie suhtes. Aga noh, võit Iirimaa vastu on võit Iirimaa vastu.

Muideks, kui keskealine chair pani võidu Iirimaale, siis meie saime oma 2 ballotit pensionäridelt. Üks Kanada daam ja üks USA härra. Muideks, see USAkas ütles oma feedbackis, et talle meeldis meie tiimi juures see, et Kiigel on "ilusad silmad" ja et mina oskan "hästi oma keha kasutada". Fun times.

Sellega seoses - meil tekkis sellel kohtunikele välimusega appealimise teemal üks päev vaidlus. Kui Anette arvas, et see kohtunike endasse armuma panemine "tüdrukutel tuleb lihtsamini", siis Martin tõestas, et ka poistel on väga võimalik oma "paeluvate silmadega" USA penskarite südameid võita.

Ülehomme siis Hong Kong ja Tšehhi. Mõlemad tuleks võita, loodame parimat.

Rauno




2 comments:

  1. Eks ma ole jah üks ääretult vägivaldne, aga ülemeelik treener.

    ReplyDelete
  2. Me oleme siin Roostal kõik teie üle täiega uhked! Kõik loevad teie blogi ja vahetava infot jooksvate tulemuste üle. Maria Bubnyte tegi üleeile õhtul ka WSDC formaadi tutvustuse siin ja ruum oli inimesi täis.

    ReplyDelete